Blogy

  • Google Analytics má nové rozhraní

    V minulých dnech spustil Google nové rozhraní svého statistického nástroje Analytics. Podobně jako tomu je u Google AdSense, je nové rozhraní nabízeno k vyzkoušení. Dostanete se do něj jednoduše přes odkaz „Nová verze“ který je zobrazen vpravo nahoře…
    20. 4. 2011 17:36 (aktualizováno)
  • Rentface - reklama v pohybu

    Projekt – Rentface, reklama v pohybu byl vystavěn od nuly. Projekt, který má hlavní účel – přivést na trh novinku v podobě nové reklamní služby pro firmy a agentury. Zároveň zlepšit náhled na dopravce (kamiony, nákladní vozy, apod.) a také jejich finanční příjem. V tomto případě byla marketingová strategie velice důležitá a složitá. Celému projektu předcházela rozsáhlá analýza a průzkum trhu…
    20. 4. 2011 13:18
  • Točený Dobrý cider na našem trhu

    Firma Dobrý Cider se rozhodla dodávat do ČR točený cider. Zvolili si prémiové řady ciderů a oslovili nás s požadavkem, dostat točený cider na trh a také vybudovat identitu jejich firmě samotné.Cider je osvežující alkoholický nápoj, vyrábený řízeným kvašením jablečného moštu. Nápoj je populární především v západní Evropě, Spojeném království, Irsku, Francii, Španelsku.Více na webu produktu.
    20. 4. 2011 13:08
  • Dnešní doba přináší šanci malým a středním firmám!

    Začnu trochu netradičně jedním klasickým příkladem. Majitel firmy si pořizuje automobil a není mu líto investovat do nákupu milion i více korun, přestože automobil s ohledem na jeho cenu nemá pro firmu žádný význam a hned v den koupě ztrácí svou původní hodnotu…
    20. 4. 2011 13:03 (aktualizováno)
  • Ovi Maps 3D aneb jak by vypadal Google Earth po návštěvě očního lékaře

    Když jsem před nějakou dobou lámal hůl nad nešťastnou Nokii, která vkročila do svazku s Microsoftem a jeho platformou Windows Phone, možná to bylo přece jenom trochu předčasné. Říkal jsem si, a myslím, že docela logicky, že Nokia se zbavuje něčeho, co ji mohlo dávat vlastní tvář spojenou s nějakou unikátní přidanou hodnotou, ale na druhou stranu, kdo si vzpomíná na to, kdy Nokia naposled nějak ohromila trh a nebyl to právě onen zvláštní úpis Microsoftu? 
    19. 4. 2011 23:14 (aktualizováno)
  • Chcete e-shop? Nenechte se okrást!

    Pořídit se svůj vlastní obchod není až tak jednoduchá záležitost. Tedy ten kamenný. U online obchodu je to už naprosto jiná písnička. Vstupní bariéry jsou zde v podstatě nulové a jde jen o to najít nějaké slušné řešení a na něm svůj e-shop rozjet, což je otázkou pár dní. Ale i tady číhá nebezpečí v podobě vykutálených jedinců, kteří se snaží „vydělat“ co nejrychleji co nejvíce za každou cenu – a těm je potřeba se vyhnout.
    19. 4. 2011 9:17 (aktualizováno)
  • Vyplatí se použít Facebook comments na webu?

    Nedávno vyšel poměrně zajímavý článek, který se snaží zhodnotit nasazení Facebook comments  na webu TechCrunch.com. (originální článek najdete na webu WatchingWebsi­tes.com v EN). Tento článek ale na tu hlavní otázku která by mě osobně zajímala, ale nedopovídá…
    20. 4. 2011 18:41 (aktualizováno)
  • Google si dal místo loga video s Chaplinem

    To jak si Google mění logo na své hlavní stránce podle významných událostí je už celkem známé. Jedná se o tzv. Google Doodles (kompletní seznam zde). Tentokrát je to ale trochu netradiční. Google se rozhodl oslavit 122 výročí narození Charlieho Chaplina (narodil se 16. Dubna 1889), tím že si místo loga dal poměrně vtipné video.
    18. 4. 2011 15:30 (aktualizováno)
  • Internet Info technologicky expanduje

    Bouřlivou technologickou expanzí právě prochází Internet Info a s ním redakční zázemí Lupy. Neblahé zkušenosti posledních dvou týdnů nás donutily analyzovat úzká místa a po jejich odhalení se vedení firmy postavilo k výzvě čelem.  Poslední dva týdny produktivita prudce klesla. Po chodbách bloumaly stíny kolegů, ti moudřejší a prozíravější zůstávali pod nejrůznějšími záminkami (musím mamince hlídat pudlíka) doma. Proč? Zemřel firemní kávovar…
    12. 4. 2011 10:52
  • Kalendář akcí běží

    Tak jsme na Lupu přidali boxík Kalendáře akcí. Žumrali jsme o něj u vývojářů dlouho, několikrát jsme rozvažovali, jak to pojmout, zda něco programovat, nebo použít něco hotového, jak to udělat „vyskakovací“ a onlajnové. Nakonec se ukázalo, že nejlepší bude publikovat jej jako Google Calendar, protože s ním si rozumí i Outlook a řada dalších programů, včetně Google Calendaru :)
    11. 4. 2011 12:30
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).