Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Proč antibanan?.

  • 28. 12. 2006 9:59

    Tom (neregistrovaný)

    Přátelé,
    donedávna jsem byl také spokojeným zákazníkem Banánu.
    Jenže jeho služby se tak rapidně zhoršily, že jsem začal uvažovat o odchodu.
    Poslední kapkou bylo to, že se mi zvedla návštěvnost a po několika dnech jsem nenašel na své adrese nic jiného než reklamu na ono ovoce.
    Z podpory jsem obdržel jen email, že prý mě již varovali, a že rozesílám spam! Na tom není ani trocha pravdy.
    Je to jenom nekalá reklama cizopasící na návštěvnosti ostatních. Navíc, jak jsem zjistil, nejsem první.
    A ještě něco, zajímalo by mě kdo na ty emaily u podpory odpovídá. Řekl bych, že někdy je to od nějakého 10ti letého haranta co se neumí chovat.

    Ruce pryč od tohodle ovoce!!!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).