Odpovídáte na názor ke článku Proč si klienti nerozumí s dodavatelem jejich software aneb jak poznat problémovou zakázku (I. díl).
Yano, je to jistě jedna z možných cest, která teoreticky funguje skvěle, prakticky se však těžko vždy daří "přesně vymezit pravidla" a dobře "vypracovat zadání".
(Opačnou cestou jdou agilní metodiky vývoje že..)
Každopádně, pokud jdete cestou "vše dobře popsat" a pak teprve začít programovat, doporučím do vymezených pravidel sepsat nejen to, co přesně je obsahem zakázky, ale i vše to, co jejím obsahem není.
Vyhnete se pak pozdějším námitkám typu "ale to je přeci samozřejmé, že" a) součástí dodávky musí být xy, vždyť to dá rozum ne.. b) že tohle bude fungovat tak a tak..
BENETA.cz je softwarová a konzultační společnost, poskytující internetová řešení (internetové stránky, eshopy, intranety, extranety, ..). Na tomto blogu naleznete vážné informace i nevážné komentáře toho, co nás ve světě internetu zaujalo.
Přečteno 32 985×
Přečteno 27 525×
Přečteno 20 688×
Přečteno 17 882×
Přečteno 14 922×