Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Proč si klienti nerozumí s dodavatelem jejich software aneb jak poznat problémovou zakázku (I. díl).

  • 21. 4. 2008 15:38

    Chulda (neregistrovaný)

    [1] Yano: Jiste, ale zkuste z hlediska objednavatele dopredu domyslet veskere moznosti reseni.
    Pohled programatora byva velmi odlisny od pohledu uzivatele. Jako vyborny priklad jsou ruzne dohledove systemy ruznych technologii (SDH/PDH/radia atd)
    Zakladni informace jsou nekdy hluboko zahrabane anebo se vubec nezobrazuji, zatimco kraviny efektne blikaj a houkaj jedna radost.

    A nejvic ze vseho se mi libi odpoved otazkou potencionalniho dodavatele - "a proc to chcete?"

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).