Odpovídáte na názor ke článku Proč si klienti nerozumí s dodavatelem jejich software aneb jak poznat problémovou zakázku (I. díl).
[1] Yano: Jiste, ale zkuste z hlediska objednavatele dopredu domyslet veskere moznosti reseni.
Pohled programatora byva velmi odlisny od pohledu uzivatele. Jako vyborny priklad jsou ruzne dohledove systemy ruznych technologii (SDH/PDH/radia atd)
Zakladni informace jsou nekdy hluboko zahrabane anebo se vubec nezobrazuji, zatimco kraviny efektne blikaj a houkaj jedna radost.
A nejvic ze vseho se mi libi odpoved otazkou potencionalniho dodavatele - "a proc to chcete?"
BENETA.cz je softwarová a konzultační společnost, poskytující internetová řešení (internetové stránky, eshopy, intranety, extranety, ..). Na tomto blogu naleznete vážné informace i nevážné komentáře toho, co nás ve světě internetu zaujalo.
Přečteno 32 985×
Přečteno 27 525×
Přečteno 20 684×
Přečteno 17 880×
Přečteno 14 922×