Odpovídáte na názor ke článku Proč si klienti nerozumí s dodavatelem jejich software aneb jak poznat problémovou zakázku (I. díl).
[10] Tak se vším uvedeným souhlasím. (Ono je to tak, že když jdeš dlouhodobě první naznačenou možností, tak máš možná práci, ale moc tě nebaví, děláš to co chtějí klienti a jak to chtějí klienti - což tvojí firmu i tvé nabízené řešení často posouvá směrem, kde ho chtějí mít klienti a ne směrem, kde bys ho jednou rád viděl ty).
Ale stejně dobře zvládnout variantu 2 je taky umění :) Stejně ti často ten klient do finálního grafického vzhledu mluví, a žádná argumentace nepomůže. Stejně má občas problémy pochopit, že když v průběhu projektů rozšíří zadání, tak to bude stát víc nebo trvat déle. Atp.
BENETA.cz je softwarová a konzultační společnost, poskytující internetová řešení (internetové stránky, eshopy, intranety, extranety, ..). Na tomto blogu naleznete vážné informace i nevážné komentáře toho, co nás ve světě internetu zaujalo.
Přečteno 33 011×
Přečteno 27 537×
Přečteno 20 695×
Přečteno 17 895×
Přečteno 14 935×