Odpovídáte na názor ke článku PR článek, spot, život?.
Tak jsem ten článek přečetl znovu. Na podruhé zas tak špatně nevypadá, našel jsem tam i nějaké informace. Ale uvědomil jsem si, co mi tam přesně vadí.
Jsou to nepodložená tvrzení, často velmi silně subjektivní povahy stylu „unikátní“, „skutečně špičkově pokročilý“ a vším prostupující „snadný“. Autor se totiž neobtěžoval vysvětlit proč. Toto jsou znaky reklamních textů, které se snaží navodit kladný vztah k výrobku nezaložený na rozumovém zdůvodnění.
Pokud takto vypadá běžná recenze programu, tak musím říci, že takové recenze mi, jako zákazníkovi, jsou k ničemu. Argumentace postavená na nepřenositelném zážitku je totiž zbytečná.
Autor se zajímá především o sociální důsledky a aspekty užívání Internetu, filosofii (etika a kosmologie), teologii, vzdělávání, fyziku a umění. V současné době publikuje na Lupě, DSL.cz, Root, Digiareně i jinde. Vystudoval fyziku a teologii.
V současné době působí také jako šéfredaktor serveru myslenkove-mapy.cz.
Má také své osobní stránky.
Přečteno 72 709×
Přečteno 39 373×
Přečteno 25 309×
Přečteno 18 168×
Přečteno 16 913×