Odpovídáte na názor ke článku Reklama v On-line hrách.
in-game ads může být spousta. Od toho, že člověk sbírá "plechovky coca coly" který mu "přidávají" zdraví, až po billboardy na virtuálních ulicích nebo grafity. Nebo v autohoničkách se objeví novej typ Ferrari, atd. atd.. Bohužel, vůbec nechápu, jak pánové došli k těm číslům. In-game ads jsou hrozně těžko monitorovatelné.
Autor se zajímá především o sociální důsledky a aspekty užívání Internetu, filosofii (etika a kosmologie), teologii, vzdělávání, fyziku a umění. V současné době publikuje na Lupě, DSL.cz, Root, Digiareně i jinde. Vystudoval fyziku a teologii.
V současné době působí také jako šéfredaktor serveru myslenkove-mapy.cz.
Má také své osobní stránky.
Přečteno 73 297×
Přečteno 39 881×
Přečteno 25 688×
Přečteno 18 589×
Přečteno 17 349×