Odpovídáte na názor ke článku nakvalitní služby UPC.
Jsem dlouhodobým zákazníkem UPC (a jejích předchůdců Kabel Plus, DKM atd.). Mohu ze zkušenosti říct, že kvalita podpory je opravdu příšerná. Několikrát jsem absolvoval více než hodinové čekání v pořadí na lince podpory, kam jsem volal mimo jiné proto, že mi emailem potvrdili něco, co ve zkutečnosti neudělali. Stalo se mi také, že operátor, který nebyl schopen a ochoten problém řešit, jednoduše zavěsil. Monitorování a záznam hovorů u UPC asi nefunguje, protože jinak by tito lidi dávno propustili. UPC má opravdu příšerné chování, ale nejspíš ví, že si to díky svému monopolnímu postavení na trhu může dovolit, protože mnoho lidí nemá kvalitní alternativu.
Uvažte třeba, že UPC dosud nebylo schopno dát na své stránky seznam programů dle lokalit. Zákazník si nemá možnost zkontrolovat faktury online nebo se o víkendu dovolat na zákaznickou podporu.
Přečteno 25 017×
Přečteno 5 619×
Přečteno 5 347×
Přečteno 4 956×
Přečteno 4 832×