Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Microsoft: konec legendy je nablízku.

  • 4. 1. 2010 11:11

    UV (neregistrovaný)

    [8]
    1) Bavime se predevsim o obchodnim modelu - a ten je na chlup stejnej. Takze to proste nemuze byt na jednu stranu vsespasny svaty gral, ktery dovoli vyvijet a provozovat prakticky cokoli a poslat MS do historie (=Google) a zaroven naprosto nedulezita vec, kterou proste nejde monetizovat ani v tech nejruzovejsich snech (=prohlizece). Trochu schizofrenie, nemyslite?
    2) A proc ustup z B2C - vzdyt je to prece krok smerem k B2C - za stejnou cenu jako pro business by to neprodali, tak proste slevnili. V Office 2010 dokonce chystaji i verzi uplne zadarmo s prijmy - ano - z reklamy.
    A jeste k tem prijmum - ten trend k prodeji sluzeb, nikoli jenom holeho SW, je v poslednich letech u MS vice nez zretelny.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).