Odpovídáte na názor ke článku O2: překysličený mastodont.
Zajímavé. Moje zkušenost je taková, že zřizování jakékoliv služby je u O2 bleskové, ovšem s řešením případných problémů už je to pak horší.
Nedávno se mi mimochodem stala taková legrační věc. Dorazil mi e-mail, že mi Telefónica odeslala přes PPL zboží, které jsem si objednal v jejím e-shopu. Platit budu 0 Kč a mám si připravit kopie dvou dokladů s fotografií. Já si nic neobjednával, takže jsem zavolal na zákaznickou linku a snažil jsem se vypátrat, kde je zakopaný pes. Tam mi bylo řečeno, že je to nějaké podezřelé už prý jen proto, že O2 posílá balíky přes Českou poštu. No nic. Řidiči PPLka jsem do telefonu řekl, že jde o omyl, ať se neobtěžuje s cestou. Ale docela by mě zajímalo, co mi vlastně vezl
Mé jméno je Lukáš Nevosád (@lukasnevosad) a jsem spolumajitelem firmy two bits (@twobits_cz) provozující několik zahraničních portálů o cestování. Přestože se v poslední době věnuji především vývoji, mým velkým koníčkem je internetový marketing.
Přečteno 35 103×
Přečteno 24 720×
Přečteno 21 585×
Přečteno 16 434×
Přečteno 15 238×