Odpovídáte na názor ke článku O2: překysličený mastodont.
Objednávkový systém na pevných linkách je tak složitý (i přes jeho neustále vylepšování a polidšťovnání, zejména po sloučení ET a ČTc do O2 a řevu Euroteláků), obsluhuje tolik podprocesů (prý snad tisícovku), že se nedivte tomu, jak to funguje. Někdy objednávka ADSL prolítne tak rychle, že ji při chybě v zadání už nestačíte stornovat (a teď nastává týdenní boj o to, kdo může dodat chybějící slevu do systému a jak to udělat tak, aby to zákazník buď nepoznal, nebo ho to neobtěžovalo) nebo se to táhne s chybama 3 týdny a provize za objednávku jsou v nedohlednu a nedej bože aby se zákazník namíchnul a objednávku chtěl zrušit.
Nicméně po sloučení ET s ČTc se vedení hodně snažilo, aby objednávky ADSL se vyřídili při prvním kontaktu s prodejním místem a aby byly pokud možno do týdne hotové. A musí se nechat, ač se vám to nezdá, že většina jich do toho týdne je, zvláště když zákazník má aktivní pevnou linku. Když se musí řešit i pevná, může to trvat déle, pevné linky mají svá specifika, stejně jako zaměstnanecká politika o2..
Mé jméno je Lukáš Nevosád (@lukasnevosad) a jsem spolumajitelem firmy two bits (@twobits_cz) provozující několik zahraničních portálů o cestování. Přestože se v poslední době věnuji především vývoji, mým velkým koníčkem je internetový marketing.
Přečteno 35 103×
Přečteno 24 720×
Přečteno 21 586×
Přečteno 16 434×
Přečteno 15 238×