Odpovídáte na názor ke článku Velký výpadek FORPSI.
Je pravda, že takový výpadek se může přihodit každému. Pokud jde o výpadek v řádu hodin, je to omluvitelné a pochopitelné. Ovšem podpora musí fungovat v každém případě a měla by být schopna poskytnout přesné informace. Peněz by na to velcí webhosteři měli mít dost. Nedávno jsem na jednom menším hostingu zažil situaci, kdy některé weby nešly skoro 2 dny, na telefonní hotline nikdo nereagoval, a když, tak byl člověk odbyt slovy "pracujeme na tom, nerušte nás". V každém oboru nás občas může potkat problém, ale je potřeba se tomu postavit a čelit v duchu hesla "náš zákazník, náš pán" a ne se vymlouvat, omlouvat a planě slibovat:).
Mé jméno je Lukáš Nevosád (@lukasnevosad) a jsem spolumajitelem firmy two bits (@twobits_cz) provozující několik zahraničních portálů o cestování. Přestože se v poslední době věnuji především vývoji, mým velkým koníčkem je internetový marketing.
Přečteno 35 100×
Přečteno 24 730×
Přečteno 21 580×
Přečteno 16 431×
Přečteno 15 235×