Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Velký výpadek FORPSI.

  • 2. 6. 2008 10:26

    Michal Vilímovský (neregistrovaný)

    Je pravda, že takový výpadek se může přihodit každému. Pokud jde o výpadek v řádu hodin, je to omluvitelné a pochopitelné. Ovšem podpora musí fungovat v každém případě a měla by být schopna poskytnout přesné informace. Peněz by na to velcí webhosteři měli mít dost. Nedávno jsem na jednom menším hostingu zažil situaci, kdy některé weby nešly skoro 2 dny, na telefonní hotline nikdo nereagoval, a když, tak byl člověk odbyt slovy "pracujeme na tom, nerušte nás". V každém oboru nás občas může potkat problém, ale je potřeba se tomu postavit a čelit v duchu hesla "náš zákazník, náš pán" a ne se vymlouvat, omlouvat a planě slibovat:).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).