Odpovídáte na názor ke článku 0.002 cents....
Taky mi to připomíná zážitek s Vodafone a účtováním dat, kdy jsem se cca půl hodiny dohadoval s osobou na infolince o tom, že zkrátka mají dva tarify pro datové přenosy, jeden pro WAP a druhý pro internet a že mi internetová data (naštěstí jen VELMI malý objem, šlo o rychlé nouzové připojení) místo podle toho internetového zaúčtovali podle WAPového - čili místo 0.060Kč jsem za kB měl zaplatit 0.48Kč...což je docela znatelný rozdíl. Byl to velmi poučný zážitek, během kterého jsem se od dotyčné osoby dozvěděl věci jako 'to, co říkáte, není pravda, žádné dva tarify za kilobajt nemáme', na které nezabíral ani argument, že právě koukám do jejich aktuálního ceníku a žádosti, zda do něj mohou nahlédnout se mnou, a celé to skončilo prohlášením slečny operátorky, že 'si připadá, jako by mluvila s bláznem'. Následovalo ujištění, že tento pocit je opravdu vzájemný, položení telefonu, osobní návštěva pobočky, reklamace účtu, kterou bylo potřeba dvakrát reklamovat, několik hovorů s techniky a...ano, stejně jsem to nakonec musel zaplatit, protože mi ji neuznali. Byl jsem tehdy ve velkém pokušení svou dlouholetou smlouvu s Oskarem/Vodafone okamžitě ukončit.
Vše je řečeno na www.fuxoft.cz
Přečteno 93 218×
Přečteno 84 985×
Přečteno 42 551×
Přečteno 41 294×
Přečteno 37 868×