Jak Eurotel zbytečně vyhazuje peníze

13. 2. 2006 10:23 (aktualizováno) František Fuka

Tak si takhle jdu po Příkopech a na domě U Hybernů uvidím obrovskou reklamní plochu (přes celý dům) se sexy ženou s mobilem a s nápisem (parafrázuji, bohužel si to nepamatuji doslova): „UMTS: Revoluce v mobilní komunikaci. Více na www.eurotel.cz“. Víc nic.

Dejme tomu, že mě ta revoluce Eurotelu zajímá a chtěl bych se o ní dozvědět víc. A dokonce mám Internet. Takže navštívím eurotel.cz a rozhlížím se po titulní stránce. Nápisů a obrázků sexy lidí všude spousta, ale písmena „UMTS“ nikde. Zkusím vyhledávání uvnitř stránky, písmena „UMTS“ se tam nevyskytují. Průměrný uživatel by to v tuto chvíli vzdal a vrátil se zpět na ftipky.cz, ale já přece bloguji na Lupě! Takže zkouším klikat na odkaz „Více chytrých služeb“ (odhaduji, že UMTS bude služba). Dostávám se na stránku, kde vlevo vidím nápis „Ceník GSM/UMTS“ (jediný výskyt textu „UMTS“ na této stránce). Nedočkavě na něj klikám! Ocitám se na dlouhé stránce stránce s třemi obrazovkami textů a mnoha desítkami odkazů. Hledám na této stránce písmena „UMTS“ – a nenalézám…

Pokud si Eurotel myslí, že budu na jeho serveru pátrat co je to UMTS a ve které sekci se o tom píše, tak se plete. Odcházím na blog.lupa.cz a píšu glosu. UMTS si zřejmě nepořídím a až uvidím další billboard Eurotelu, nebudu už mít takovou chuť zjišťovat, co vlastně propaguje.

P.S: Jistě vám došlo, že pointa této glosy netkví v tom, že potřebuji od někoho vysvětlit, co to je „UMTS“. Každý přece ví, že to znamená „Už mě to s**e“.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).