Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Klamavá reklama na vypálení Lidic.

  • 11. 9. 2006 1:02

    tomáš packan (neregistrovaný)

    hmm, pane františku - myslím, že jste trochu mimo
    burn-out znamená propálení, vypálení, vyhoření - než něco začnete odsuzovat, otevřete si alespoň slovník
    další věc - nevidím na odkazu nic falešného - klamavá reklama? přečtěte si obchodní zákoník a nepoužívejte sousloví, kterému očividně nerozumíte

    nechápu proč jste si vzalů na paškál zrovna čingischána - doba, ve které tento pán úřadoval si zahrávala s úplně jiným stupněm civilizace než první polovina 20. století - když nejste kovaný v historii ani do této mry, zahrajte si alespoň nějakou hru s podobnou tématikou, i z té to jde bez problémů pochopit

    dobrá rada pro příští radoby kritiku - trochu více používejte rozum, ne emoce

    s pozdravem

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).