Top software: Blender 3D

12. 2. 2006 20:44 (aktualizováno) František Fuka

Nebudu znovu načínat starou debatu „open source vs. proprietární software“ (protože zrovna teď nemám těch několik hodin času), jenom vás jemně pošťouchnu směrem na Blender3D.org. Nemohu tvrdit, že bych se někdy zabýval 3D grafikou na vyšší než amatérské úrovni (vrchol mé tvorby) a už vůbec nevím, jak se Blender může měřit s profesionálním (drahým) 3D softwarem. Přesto mě ale fascinuje, že je zdarma k dispozici takto složitý software, že se nehroutí a zdá se, že dělá to, co má.

A proč o tom píšu zrovna teď? Protože jsem objevil velmi dobrý tutorial pro aktuální verzi programu, díky kterému se mohu po letech k Blenderu vrátit a zase s ním chvilku blbnout.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).