Odpovídáte na názor ke článku Cestovní kancelář - SEO prakticky.
[7] je to jednoduché - mám smlouvu (za peníze), že udělám redesign jejich webu, nemám ani korunu z jejich SEO, jestli se někde umístí nebo ne tak není pro mě rozhodující, když by zůstaly na stejných pozicích, měl bych z nich úplně stejně peněz, jako když budou na všechny výrazy na prvním místě.
Jasně, čistě teoreticky to můžete brát jako propagaci mých služeb, tak že když to dopadne dobře, tak že získám nějakou referenci. Ale já takových referencí mám na dvě stě, takže jedna navíc nehraje roli a krom toho bych zase mohl protiargumentovat, že prozrazuji svou práci a že si to tak méně lidí koupí, protože si to udělají sami.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 144 350×
Přečteno 84 600×
Přečteno 48 138×
Přečteno 38 271×
Přečteno 31 781×