Odpovídáte na názor ke článku Cestovní kancelář - SEO prakticky.
(i) "Doporučovali jsme tedy kromě PPC i předělání a optimalizace webu a včera jsme to i podepsali."
(ii) "nemám ani korunu z jejich SEO, jestli se někde umístí nebo ne tak není pro mě rozhodující"
(iii)"Mezitím ovšem zkusíme další věc - bezplatný linkbuilding. Tedy jak se projeví, když stránky zpropagujeme na pár našich webech"
OMG chlape. To co mate v hlave musi fakt bolet. Prosim neberte to jako urazku, ale tohle se neda. To, ze je reklama lhani klientum a spotrebitelum, budiz. Ale ze musite lhat sam sobe a vse kolem?
Mate smlouvu 1 na PPC, pak mate smlouvu 2 na SEO. A mezitim, jako Vase promo, zkousite bezplatny linkbuilding. Az jim ukazete grafy, jak si zas o neco poskoci ze 100 na 50 (realne zadny rozdil), tak konecne podepisete tu smlouvu. No proc ne, ale psat to sem? A TAK OKATE?
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 144 350×
Přečteno 84 599×
Přečteno 48 137×
Přečteno 38 271×
Přečteno 31 781×