Odpovídáte na názor ke článku Dočkáme se u her stejného modelu jako u filmu?.
Analogie možnosti distribuce her s filmem je trochu utopie, tedy pokud se bavíme o velkých trojáčkových titulech, tedy hrách s největší marketingovou podporou typu Grand Theft Auto apod. Trh je značně omezený a je naivní se domnívat, že pokud by hra stála desetinu, koupí si ji desetkrát (či x-krát) víc lidí. A herní vydavatelé se určitě nechtějí okrádat o své zisky.
Současný model distribuce her funguje. Možná byste se divil, ale spousta her se velmi dobře prodává i několik let po vydání (aneb je spousta lidí, co to koupí za sníženou cenu).
To, co popisujete, by mohlo fungovat (a do jisté míry funguje) u malých nezávislých her, kdy spousta z nich je buď zcela zadarmo nebo autorům vydělávají nějakým jiným způsobem (někdo ji zaplatil, zmíněná ingame reklama...). Vstup Googlu do této oblasti trh nijak zásadně podle mého názoru neovlivní, jelikož plánuje dělat něco podobného, co již teď dělají firmy jako MochiAds. Takže vývojáři získají další možnost, jak získat za své hry peníze a inzerenti nový reklamní prostor.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 144 352×
Přečteno 84 600×
Přečteno 48 139×
Přečteno 38 273×
Přečteno 31 786×