Odpovídáte na názor ke článku Jak zastavit pokles počtu pevných linek?.
IMHO, TO2 s pevnými linkami jednak dělat něco chce, a jednak musí - ona už i ta mobilní divize se dostává do problémů. Jediné, co to ještě zachraňuje, jsou SMS a datové služby. Jenže - nikdo neví, co s tím (a obávám se, že jak uvnitř, tak vně TO2).
Přebarvení služeb ze žluta na modro se neujalo, stále ty služby mají v sobě určité "háčky" a docela dost lidí získalo pocit, že s nimi TO2 nejedná fér (a nehodnotím, jestli ten pocit je oprávněný, nebo ne). Význam pevné linky pro zákazníka slábne, používá se méně a méně (není divu, dá se volat na stále menší počet linek).
Ať už si o infrastruktuře TO2 myslíme cokoliv, je u nás stále zdaleka největší a rozhodně není využívána tak, jak by využívána být mohla - měsíční zatížení průměrné linky TO2 (od "babiček" po státní správu) je méně než 3 hodiny příchozích i odchozích hovorů DOHROMADY. Jinak řečeno, pevný telefon TO2 používáme v průměru méně než 6 minut denně... Neřeším, jestli to jsou minuty "provozní" (tedy podle údajů z ústředen), nebo účetní (co lidi zaplatili - ne všichni platíme po sekundách).
Chápu, že to je boj. Služby, které by mohly být atraktivní pro bývalé zákazníky pevné sítě TO2 (a těch je dnes více než těch, co u TO2 ještě zůstávají), by dost se zárukou odlákaly i část současných zákazníků a otázka je, jak by se to projevilo na financích firmy. Zatím ale nemám pocit, že by TO2 alespoň náznakem se o něco snažila. Uvidíme, jak se projeví zatím poslední personální změny v TO2.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 144 353×
Přečteno 84 605×
Přečteno 48 139×
Přečteno 38 275×
Přečteno 31 795×