Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Krize marketingu?.

  • 27. 1. 2009 15:45

    internet (neregistrovaný)

    [3] nedá se to zcela zjednodušovat, záleží na aktuální pozici na trhu, na typu výrobku atd. Když budu dělat margarín, tak když omezím reklamu, tak prostě prodám míň margarínu, firem které vůbec nějakou reklamu na margarín dělají je velmi málo z celkového počtu prodávaných typů, reklamou budu přesvědčovat nějakou specifickou skupinu (např. Flora oslovuje ty co chtějí žít zdravěji), ty co chtějí vyzkoušet nějakou novinku a hlavně ty kterým se vštípím do mozku na první místo v obchodě při pomyšlení na "něco na namazání na chleba".
    Tvá interpretace by znamenala, že lidé nakupují jen na základě reklamy a že neexistují alternativní substituce (na chleba si můžu namazat i normální máslo, nebo pomazánkové, nebo sýr, nebo šunku, nebo salát a nebo si koupím místo chleba koláč a nebo budu jíst müsli, a nebo půjdu do fastfoodů, a nebo si místo snídaně půjdu zaběhat).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).