Odpovídáte na názor ke článku Máte e-shop? Za týden zkrachujete! (možná).
[19] obávám se, že tohle je tvoje chyba, prostě nemáš platit za Zboží tam kde se ti to nevyplatí. To "jestli" se ti to vyplatí je snadné zjistit (viz článek) a když se to nevyplatí, tak tam dáš k produktu "TOLLFREE". Osobně to většinou nenastavuji per produkt, ale per cena a kategorie (tj. zboží v této kategorii nebude mít tollfree jen když je dražší než 500 Kč a v této jen když je dražší než 1000 ...). Když se to vyplatí, tak pak tam nejsou žádné limity potřeba - prostě když utratím milion a vydělám čistého dva, tak klidně ten milion zaplatím, i kdybych předtím neměl ani na mlíko
[20] to šlo i předtím, je tam nějaká bezečnostní ochrana, samozřejmě otázka je, jak moc to funguje, na rozdíl od PPC systémů je tady to riziko opravdu velké (PPC systémy jsou vůči tomu z principu téměř imunní)
[21] rádo se stalo
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 144 353×
Přečteno 84 606×
Přečteno 48 139×
Přečteno 38 277×
Přečteno 31 795×