Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Máte e-shop? Za týden zkrachujete! (možná).

  • 24. 9. 2009 1:54

    SEO & Reklama na Internetu (neregistrovaný)

    [19] obávám se, že tohle je tvoje chyba, prostě nemáš platit za Zboží tam kde se ti to nevyplatí. To "jestli" se ti to vyplatí je snadné zjistit (viz článek) a když se to nevyplatí, tak tam dáš k produktu "TOLLFREE". Osobně to většinou nenastavuji per produkt, ale per cena a kategorie (tj. zboží v této kategorii nebude mít tollfree jen když je dražší než 500 Kč a v této jen když je dražší než 1000 ...). Když se to vyplatí, tak pak tam nejsou žádné limity potřeba - prostě když utratím milion a vydělám čistého dva, tak klidně ten milion zaplatím, i kdybych předtím neměl ani na mlíko

    [20] to šlo i předtím, je tam nějaká bezečnostní ochrana, samozřejmě otázka je, jak moc to funguje, na rozdíl od PPC systémů je tady to riziko opravdu velké (PPC systémy jsou vůči tomu z principu téměř imunní)

    [21] rádo se stalo

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).