Odpovídáte na názor ke článku Máte e-shop? Za týden zkrachujete! (možná).
"...přednostně řešíme dotazy, které jsou konkrétní..."
Ha, ha, pane Janovský :-) Z mého pohledu neřeší podpora nic a mají to totálně na háku. Konkrétně od spuštění nové verze se snažíme řešit nový feed s variantami produktů. Konkrétní odpověď k problému jsem dostal jen jednu jedinou a to 15.10., že se jedná o chybu robota, která bude do několika hodin odstraněna. Ano, byla odstraněna, ale tak, že se feed přestal zobrazovat úplně. Další dotazy na důvod, proč se feed s variantami zboží nezobrazuje zůstaly nezodpovězeny stejně tak zůstala bez povšimnutí žádost o výměu URL na původní feed. Nakonec jsme rezignovali a generujeme do obou URL feed podle původní specifikace bez variant produktů. Jakákoliv informace o tom, proč po "opravě chyby" zbozi.cz ignoruje feed s variantami produktů není, stejně tak neexistuje žádná snaha ze strany podpory problém vyřešit nebo aspoň říct ano, máme v tom bordel, děláme na tom a nebo spíš kašleme na to. A to ani nemluvím o chybách a nesmyslech v párování produktů.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 144 352×
Přečteno 84 602×
Přečteno 48 139×
Přečteno 38 274×
Přečteno 31 791×