Tomáš Kapler na Internetu - Témata označená nálepkou reklama

  • Investice do reklamy (na internetu) rostou

    Přečetl jsem si dnešní Lupácký článek V české internetové reklamě se loni protočilo 5 miliard (jestli se vám nechce číst tak nemusíte, to nejpodstatnější z něj je již obsaženo v titulku). Dovoluji si jednu krátkou citaci: Leč dost teorie, jaká jsou tvrdá data? Internet loni v Česku tvořil téměř 9 procent z celkového inzertního objemu. Na českém Internetu se tak za rok 2008 protočilo celkem 5 miliard korun jenom od domácích zadavatelů…
    26. 2. 2009 11:57 (aktualizováno)
  • Dočkáme se u her stejného modelu jako u filmu?

    Když se natočí nový film, jde do kin, kde si zaplatíte třeba 120 Kč za návštěvníka. Po půl roce film vychází na DVD za 500 Kč a po pár měsících je film nabídnut prémiovým televizím, kde lidé platí vyšší monthly fee za to, že stále ještě relativně brzy vidí filmové „novinky“. Po dalším půl roce je pak film nabídnut televizním studiím, které zaplatí pár kapříků za licenci, ovšem uživatelé na ně koukají „zdarma“ – platí tím, že shlédnou reklamu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).