Tomáš Kapler na Internetu - Témata označená nálepkou Vyhledávače

  • Google slaví 9. narozeniny

    Gratulujeme
    27. 9. 2007 14:37 (aktualizováno)
  • Seznam stále falšuje výsledky vyhledávání

    Když jsem na začátku srpna psal, že Seznam podvádí s výsledky vyhledávání, sklidil jsem nejdříve vlnu nadávek, že si vymýšlím, pak se Lukačovič přiznal že to dělaji, ale že na tom nevidí nic divného, pak článek i s komentáři smazal a místo něj napsal, že situací „vyřeší“ takto „Naše vlastní služby, které propagujeme tímto způsobem, buď textově nebo graficky označíme, aby uživatel věděl, že služba se dostala na první místo s naší pomocí.“ Termín si dali do konce srpna.
    21. 9. 2007 18:54 (aktualizováno)
  • Hádanka v Javascriptu - řešení

    Jedna pikohádanka v Javascriptu. Zkuste prosím tipnout bez vyzkoušení, komentáře jsou dočasně moderovány, aby nikdo neprozradil. Řešení pro ty co nevyzkouší prozradím odpoledne. (pardon, nelze tu použít ani del, ani span, ani tytle, ani style …) Zadání Představte si takovýto jednoduchý (XHTML Strict validní) kód pro checkbox s javascriptem na jeho popisku.
    17. 8. 2007 17:27 (aktualizováno)
  • Seznam se polepšuje, škoda jen že ...

    Možná jsme v uplynulých pár dnech četli mé články Seznam podvádí s výsledky vyhledávání a Seznam změní své chování. Dostatečně?, jestli ne, tak v následujících odstavcích shrnu co se dělo. Poté, co Atlas začal zobrazovat fulltextové výsledky Seznamu, všiml jsem si toho, že na nejdůležitější klíčová slova z daných oborů Seznam ve svém fulltextu záměrně podvádí a dává své vlastní servery na první místo…
    9. 8. 2007 15:52 (aktualizováno)
  • Seznam změní své chování. Dostatečně?

    Když jsem před 4 dny informoval o tom, že Seznam lže a podvádí když své služby manuálně dává na nejdůležitější klíčová slova na první místo, netušil jsem, kolik povyku nastane…
    7. 8. 2007 13:53
  • Seznam podvádí s výsledky vyhledávání!

    Seznam, na rozdíl od ostatních vyhledavačů, vždy tvrdí, že jeho fulltext výsledky jsou vždy čistý fulltext, žádné ruční úpravy či reklamní bloky vydávané za fulltextové výsledky. Druhým takovým je i Google (i když některé jeho reklamní a sponzorské formáty zejm. v poslední době občas také vypadají jako fulltext), naopak Atlas, Centrum atd. ti všichni uvádí na prvních místech vždy firmy, které si za to zaplatí.
    3. 8. 2007 20:27 (aktualizováno)
  • Seznam zavádí "sváteční" loga

    Všiml jsem si toho včera, ale protože jaksi nebylo kam psát, tak jsem to nechal být, doufaje, že o tom napíše někdo jiný. Seznam včera při oslavách Dne vítězství upravil své logo – bohužel jsem si jej včera neuložil a v cache jej nemám. Třeba jej někdo najde a odkáže v diskusi, já jej zatím alespoň popíši: logo mělo po stranách státní vlajky a vůbec vypadalo trochu slavnostněji.
    9. 5. 2007 13:28 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).