Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Platba za sestavení hovoru - hurá.

  • 20. 6. 2008 12:19

    Tomáš H (neregistrovaný)

    Princip placení za příchozí hovor je správný a ulehcil by všem - jak operatorům, tak uživatelům. Argument, který používá Let_Me_Be o cene za volání na 800 neni tak uplne pravdivý.
    ve skutecnosti operátor platí za příchozí hovor na číslo 800 rurznou cenu podle toho z da je to z pevne site nebo z mobilní. z pevné sítě platí 0,40 Kc/min a z mobilní 3,10 Kc/min. Pokud potom zakaznikovi účtuje 5Kč/min bez rozlišení sítě, odkud hovor přišel, tak ho nestydatě okrádá.

    Možnost zrušit rozdělení na pevná a mobilní čísla by se musela hodně dobře promyslet. nejde totiž jen o rozlišení ceny, ale také o správné směrování určitého čísla - ať už je to policie, hasiči nebo záchranka a také předávání informcí o místě volajícího v případě volání na tísňovou linku. mobilní a pevné sítě používají jiné metody pro přiřazení k lokalitě a přejít na systém mobilní sítě by bylo v pevné síti poměrně nákladné. proto např. z čísla 910 (což jsou pevná čísla pro VoIP volání s možností nomadicity po celé ČR) nelze volat na tísňovou linku ani na jiné služby začínající tel. číslem 1. nikdo totiž takovému účastníkovi neumí přiřadit správné geografické umístění a mohlo by se jednoduše stát, že se z ostarvy dovolá na záchranku do Plzně :-((

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).