Odpovídáte na názor ke článku Propad ekonomiky? Daně? Pro nás výzva.
[1] to s cenou, váhou a žravostí to samozřejmě byla mírná nadsázka, nejlevnější TPCA auto je za 190 tisíc, nelevnější Fabia za 280, spotřeba TPCA auta je 4.5, Fabie 6 litrů, hmotnost 875 versus 1550. Nemyslím, že bych až tak přeháněl
Nikde jsem netvrdil, že by měla Škoda upustit od výroby malých a středních aut, jen jsem poukazoval na fakt, že místo aby zkusila udělat třeba třídvéřovou fábii za nižší ceny, nebo do své nabídky zařadit ještě menší auto, místo toho jediné novinky, se kterými Škoda od roku 1987 přichází (vyjma faceliftu Favorit->Felicia->Fabia) jsou stále větší a větší vozy.
A co se týče LPG, to co píšete je úplný nesmysl. LPG má státem garantovanou nižší spotřební daň a masově se používají už dnes, jen jsou to všechno Škoda 120. Je myslím dost lidí, kteří by si koupili novou Fabii s LPG přímo od výrobce (resp. chtěli by LPG, ale nechtějí starou šunku a nebo přijít o záruku na nové auto úpravou na LPG a platit zbytečně dvě řešení místo jednoho), změna výrobního programu pro takový model by byla minimální.
Ale to byly jen příklady, jde o princip, nikoliv o konkrétní firmu a konkrétní problémy. Škodovka je jen s krizí hodně zmiňovaná, proto ji zmiňuju i já
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 144 336×
Přečteno 84 584×
Přečteno 48 121×
Přečteno 38 255×
Přečteno 31 772×