Odpovídáte na názor ke článku SEO - důkaz místo slibů.
takze...nemam rad vykriky do tmy a tenhle clanek spada presne do teto kategorie. hlavne mi vadi ten posledni "obranny" odstavec. kdyz si vylepsuju statistiky pro klienty, tak to delam otevrene.
>Nechci to pojmout jako reklamu na naše služby
podle mne to je primarne reklama .
>A vaše marketingové aktivity také nesvěříte začínajícímu studentovi >gymnázia...
podle obchodniho rejstriku jste rocnik 1986, takze to gymnazium neni tak daleko :)
>I jen ten fakt, že se o váš web stará firma s několika stovkami klientů a >desítkami zaměstnanců, přináší jistotu a kontinuitu.
dle aresu ma vase firma 6 - 9 zaměstnanců, takze destiky to urcite nejsou :) jak je to s klienty ? i kdyz to je jedno.
seo to kazdopadne je. jenom nevim proc zrovna na blogu spise pro it verejnost pisete takove lehce overitelne blaboly. nechal bych si to pro firemni hantyrku jak na nove klienty...
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 144 343×
Přečteno 84 588×
Přečteno 48 135×
Přečteno 38 267×
Přečteno 31 777×