Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Stížnost na telefonní operátory na možné zneužití dominantního postavení.

  • 17. 10. 2010 9:12

    Jaromír Adámek (neregistrovaný)

    LOL s táto mám hovory vždy kolem 65 sekund (ani nevím, proč tomu tak je), takže ti Tomáši tleskám :) ! Dobře jsi to napsa, rozdíl mezi 1+1 a 60+60 je 31% a to je vážně děs.

    V poslední době jsem začal používat i více volání přes SIP a PC (Skype, Mikrotech, VOIPBuster) takže teď volám na pevnou zdarma, na mobil za 1,94 Kč a SMS mám něco pod korunu. Mobil používám nyní jen venku, kde si za službu rád zaplatím, ale nic mě nenaštvalo víc, než když jsem volal na finančák, plynárnu, atd. a dalí mě na 15 minut na "čekačku", poslouchat nějakou písničku za 5,4 Kč/minutu vážně naštve...

    Marty: platit za vedení běžného účtu, za položky atd prostě normální NENÍ :(, až poznáš dospělý svět mimo, tak to možná pochopíš. 1) banky mají žít z úvěrových produktů 2) když dáš do banky euro, tak tam má být (v tom nejhorším případě) za deset let zase euro a ne, že se dostaneš díky tomu do dluhu a do exekuce, banka tě pak vlastně svazuje, nemůžeš odjet hned teď třeba na 5 let mimo 3) pokud jsi podnikatel, tak musíš jakékoliv tyto poplatky účtovat a tak ti banka dává celkem hodně práce navíc (u každé položky poplatek = dvě zadání do účetnictví).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).