Odpovídáte na názor ke článku ÚOHS zahájil šetření mobilních operátorů ve věci nespravedlivého účtování.
Dobrý den, snažím se omezovat češtinské hnidopišství, český Internet si jich užil už dost. Přesto, iniciativě fandím (na základě toho, jak jsem jí porozuměl), dovolte mi tedy v dobrém úmyslu poukázat na to, že jazykové prohřešky v oficiálním dokumentu snižují razanci celé nadějné snahy. Doporučuji provést před odesláním ještě jednu kontrolu navíc někým dalším. Víc očí víc vidí.
Je to škoda, když jste evidentně investoval dost úsilí, za které Vám (minimálně za sebe) děkuji.
Vybírám: Vteřina nás jako jednotka času opustila v roce 1976, nyní se v nehovorném jazyce jedná pouze o jednotku úhlu.
===
K tématu: Kdosi zmínil to, že volání do hlasové schránky bez varování, což je též služba, kterou jsem si neobjednal (chci se spojit s živou osobou, proto nepoužiju levnější způsoby komunikace) je nestydatá. Jsem další z těch, které toto vytáčí už léta a doufám, že se to časem změní.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 144 352×
Přečteno 84 604×
Přečteno 48 139×
Přečteno 38 274×
Přečteno 31 793×