Odpovídáte na názor ke článku ÚOHS zahájil šetření mobilních operátorů ve věci nespravedlivého účtování.
Nemůžu si pomoct, ale stěžovat si na operátory kvůli 60+60 je IMHO kravina. Já ani nevím, jak mám účtované hovory, protože mám to štěstí, že i mé soukromé číslo spadá do škatulky "rámcová smlouva". Mám několikanásobně víc volných minut, něž kolik dokážu smysluplně provolat a to za naprosto směšnou částku.
Je pravda, že počet frekvencí je omezený, ale to nemá vliv na vznik tzv. virtuálních operátorů. Vidím to na svém čísle, jakou nabídku je operátor schopný nabídnout, když u něj máte tisíce aktivních SIMkaret. Kdyby si takový balík mohl objednat kdokoliv a dál jej přeprodávat, tak ceny vypadají úplně jinak.
UHOS by se měl zabývat tím, proč operátoři aktivně blokují virtuální operátory a tedy i rozumnou konkurenci. Je potřeba řešit příčinu, ne důsledek.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 144 346×
Přečteno 84 594×
Přečteno 48 135×
Přečteno 38 267×
Přečteno 31 779×