Odpovídáte na názor ke článku ÚOHS zahájil šetření mobilních operátorů ve věci nespravedlivého účtování.
Vážení. je to dobrá věc, když se někdo postaví za zákazníka a alespoň ztíží dominantnímu poskytovateli služeb uplatňovat vůči zákazníkům předpisy výhodné pouze pro něj. To bylo slávy a reklamy, když se operátoři předháněli v ujištěních, že u nich jsou zákazníci ve výhodě, že se s nimi jedná poctivě. T Mobil pak ale v tichosti, už bez reklamy zavedl do všeobecných podnínek dokonce povinný minimální odběr služby, takže volné minuty se již do následujícího měsíce nepřevádí. Považuji to za tak zásadní změnu, že jsem u T Mobile skončil. Prostě jejich služby již nebudu využivat.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 145 164×
Přečteno 85 333×
Přečteno 48 519×
Přečteno 38 699×
Přečteno 32 251×