Odpovídáte na názor ke článku Změna systému premium pozic u Adwords.
jan vyhnálek - nechápu v čem nemám pravdu. Nikde netvrdím, že cena nezůstává aukční, jen tvrdím, že se započítává místo aktuální (=průměrná z poslední doby) ceny maximální, tedy přesně to co píšete vy.
A pravidla AdWords znám velmi dobře, a mám s tím několikaleté zkušenosti - a v řazení je několik proměnných - CTR a cena jsou dominantní, pak je tam jakýsi index kvality, který je neznámý, pak je tam náhoda (aby rotovaly). Nic z to nemění nic na faktu, že když budete mít dvakrát horší CTR ale dvakrát vyšší maximální cenu, tak si podle nových pravidel polepšíte. Ergo - peníze budou důležitější než kvalita.
Paradoxně ale na tom nemusí Google nutně více vydělat - u některých reklam jsem se nebál mít hodně vysokou cenu za proklik, jen proto, abych byl přirozeně nahoře. Jenže s novými pravidly stačí pár dalších a budu platit cenu blízko toho maxima
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 145 167×
Přečteno 85 335×
Přečteno 48 523×
Přečteno 38 703×
Přečteno 32 253×