Odpovídáte na názor ke článku Změna systému premium pozic u Adwords.
[6] konverze je česky "změna, obrat, přerod ...", nemyslel jsem tím terminus technikus, což je samozřejmě v kontextu blbě. Bohužel, tenhle blbej redakční systém tady neumí tagy, mělo tam být DEL /DEL a INS title="vysvětlění" /INS, v náhledu to normálně ukázal, ale pak to takhle zkurvil, takže z toho vznikl tenhle nesmysl
[7] ale vím to velmi dobře. Je to násobek aktuální ceny (resp. nyní u premium maximálky), a skóre kvality, které se skládá z CTR a nějakého hypotetického ohodnocení relevantnosti webu (plus náhoda)
Jestliže budou všechny ostatní hodnoty stejné, pak změna (aktuální) průměrné na maximální hodnotu ve vzorci prostě znamená, že nabídnutá cena získá větší význam na úkor kvality (což je imho špatně) a je možné, že se budou šroubovat některá slova ještě více do nebes těmi, co prostě mají prachy, a váha relevance poklesne.
Z uvedného jsem nic neopsal, to je jen původní oznámení, četl jsem asi 20 různých názorů k tomuto a všechny měly stejný názor. Už se dokonce projevují první dopady a dopadá to přesně tak jak jsem předpovídal viz třeba http://www.seroundtable.com/archives/014616.html
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 145 167×
Přečteno 85 335×
Přečteno 48 521×
Přečteno 38 702×
Přečteno 32 253×