Odpovídáte na názor ke článku Změna systému premium pozic u Adwords.
[8] Je mi líto, ale svým opakovaným tvrzením, že se inzeráty řadí podle násobku skutečné ceny a něčeho dalšího, jen dokazujete, že neznáte ani naprosté základy AdWords. Skutečná cena za klik nemá na pořadí žádný vliv. Ta se naopak z pořadí (AdRanku) počítá. Na pořádí má a vždy měla vliv jen maximální cena určená inzerentem.
Skutečná cena se před změnou, o které píšete, používala spolu s CTR (resp. QS) pro rozhodnutí, zda nejvýše řazené inzeráty (1 až 3) zobrazit v levém sloupci namísto v pravém. Po změně by se tak už dít nemělo a i o tom by měla rozhodovat cena maximální.
Stačí si přečíst článek, na který odkazuji výše, nebo základy z dokumentace:
http://adwords.google.com/support/bin/answer.py?answer=6111&topic=7093
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 144 354×
Přečteno 84 607×
Přečteno 48 139×
Přečteno 38 277×
Přečteno 31 795×