Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Změna systému premium pozic u Adwords.

  • 27. 8. 2007 17:29

    Marek Prokop (neregistrovaný)

    [8] Je mi líto, ale svým opakovaným tvrzením, že se inzeráty řadí podle násobku skutečné ceny a něčeho dalšího, jen dokazujete, že neznáte ani naprosté základy AdWords. Skutečná cena za klik nemá na pořadí žádný vliv. Ta se naopak z pořadí (AdRanku) počítá. Na pořádí má a vždy měla vliv jen maximální cena určená inzerentem.

    Skutečná cena se před změnou, o které píšete, používala spolu s CTR (resp. QS) pro rozhodnutí, zda nejvýše řazené inzeráty (1 až 3) zobrazit v levém sloupci namísto v pravém. Po změně by se tak už dít nemělo a i o tom by měla rozhodovat cena maximální.

    Stačí si přečíst článek, na který odkazuji výše, nebo základy z dokumentace:

    http://adwords.google.com/support/bin/answer.py?answer=6111&topic=7093

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).