Odpovídáte na názor ke článku Ou-tů aneb Hluboký telekomunismus nebo trapní telekomici?.
Ačkoliv jsme si s telekomunisty užili svoje a jako firma jsme od nich utekli hned, jak to šlo, pořád je jejich podpora na velice soldní úrovni. Jelikož častno instaluju modemy u jednotlivců i firem, volal jsem tam mockrát a řešilo se ledacos. Ano, někdy si člověk opravdu počká, než na něj dojde řada, ale zase volání je zdarma a operátoři mají profesionální přístup a zdá se, že jsou v technických otázkách alespoň trošku proškolení a ochotně z člověkem projdou celé nastavení, jestli tam není nějaká bota. A co hlavně, okamžitě vidí na monitoru, co se kde děje a nikdy jsem neměl problém volat i v podzdních večerních hodinách.
To se bohužel nedá říct jinak celkem chválench radiokomunikacích s nimiž jsme měli nedávno opravdu vypečenou zkušenost. Klasická situace, samoinstalační ADSL balíček, co se nechce spojit. Na zelené lince mě vyfakovali rovnou, že ta je jenom pro firemní zákazníky. OK, volal jsem na jinou linku, zpoplatněnou běžným tarifem. Bohužel už tam to začalo skřípat. Paní mi byla schopná nadiktovat jméno/heslo pro ověření (souhlasilo), ale tím veškerá debata skončila, protože paní už zjevně nevěděla co je to ta synchronizace nebo PPPoE. Tak, že nás prý předá technikům a nechala si nadiktovat telefonní číslo na pevnou i mobil na které se nám mají ozvat. Neozval se nikdo, takže další telefonát, kde nám jiná (?) paní sdělila, že žádný záznam o našem nahlášeném problému v databázi nemá a neustále nás přesvědčovala, že musíme volat na linku techniků, která je ovšem zpoplatněná poměrně značnou částkou a navíc večer už tam nikdo není. To nás samozřejmě naštvalo, protože už bylo po té hodině a my už to chtěli mít z krku, takže jsem s paní diskutovali jak možné, že to nemá v databázi, proč nás zdržuje atd atd.. a ona byla čím dál tím víc drzá a arogantní, prostě absolutně neprofesionální přístup.
Takže když to zkrátím, po několika dalších telefonátech vyšlo najevo, že to na jejich straně nemají ještě plně aktivované a že máme čekat na potvrzující SMS. Ta přišla asi den nebo dva po tom, ale ADSL stejně nefungovalo, takže až po dalších několika dnech urgencí a telefonátů na všechny strany to v radikomunikaích někdo spravil a konečně se to rozejelo.
Po tomhle zážitku mi přijde technická podpora kyslíků úplně fantastická.
… jsem z toho janek
Přečteno 60 049×
Přečteno 57 472×
Přečteno 56 851×
Přečteno 56 349×
Přečteno 53 507×