Před více než pěti měsíci jsem označil autora testu státní maturity z části Informačně technický základ za vola. Nebyl jsem sice sám, ale nyní nastává druhé kolo boje o podobu státních maturit. MŠMT ČR a VÚP v Praze vyhlásily veřejné připomínkové řízení k Rámcovému vzdělávacímu programu pro gymnázia (RVP G) a Rámcovému vzdělávacímu programu pro gymnázia se sportovní přípravou (RVP GSP). Veřejné připomínkové řízení bude uzavřeno 30.11.2006 a bylo by dobré se ho online zúčastnit.
Do uvedeného data můžete zasílat své připomínky ve formě elektronického dotazníku na adresu rvpg@vuppraha.cz
Ke stažení:
Dotazníky k RVP G
Dotazník pro experty a instituce – společný pro RVP G i RVP GSP
Dotazník pro ředitele gymnázií k RVP GDotazník pro učitele gymnázií k RVP G
Dotazníky k RVP GSP
Dotazník pro experty a instituce – společný pro RVP G i RVP GSP
Dotazník pro ředitele gymnázií se sportovní přípravou k RVP GSP
Dotazník pro učitele gymnázií se sportovní přípravou k RVP GSP
Jak pracovat s dotazníky:
Vyberte dotazník podle svého profesního zařazení. Po kompletním prostudování dokumentů RVP G, respektive RVP GSP ho elektronicky vyplňte a odešlete na e-mailovou adresu rvpg@vuppraha.cz. Vzhledem k tomu, že vyhodnocování dotazníků proběhne elektronicky, nebudou dotazníky zaslané v jiné než v elektronické podobě do připomínkového řízení zařazeny.
Podívejte se ještě na znění příslušné části RVP:
Vzdělávací oblast informační a komunikační technologie (dále jen ICT) na gymnáziu navazuje na oblast ICT v základním vzdělávání zaměřenou na zvládnutí základní úrovně informační gramotnosti, tj. na dosažení znalostí a dovedností nezbytných k využití výpočetní techniky pro komunikaci a práci s informacemi v digitální podobě. Oblast ICT prohlubuje u žáka schopnost využívat informační technologie, informační zdroje a aplikační i výukový software s cílem dosáhnout lepší orientace v množství informací, posiluje schopnost využívat výpočetní techniku při řešení úloh s využitím pokročilých funkcí k přípravě na vyučování a k dalšímu vzdělávání, a má tak usnadnit transformaci dosažených poznatků v systematicky uspořádané vědomosti. Výpočetní technika a moderní technologie zkvalitňují a urychlují dostupnost časově i prostorově rozptýlených informací a umožňují získané informace dále obsahově i graficky zpracovávat. Usnadňují komunikaci mezi jednotlivci a institucemi, zvyšují dostupnost vzdělávání žákům a usnadňují orientaci v dynamicky se rozvíjejícím digitálním světě.
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
žák
Žák
Žák
Hello, my name is Alfred, i'm a newbie here. I really do like your forum and really interested in things you discuss here, also would like to enter your community, hope it is possible:-)
Cya around, best regards, Alfred!
_________________________
<a href=http://www.forumzclub.com/sexvideos/>videos de sexo gratis</a>
… jsem z toho janek
Přečteno 60 047×
Přečteno 57 467×
Přečteno 56 847×
Přečteno 56 342×
Přečteno 53 500×