Mnoho lidí reklama nehledě na typ média obtěžuje. Na druhou stranu reklama v televizi, reklama na internetu či kdekoli jinde, může i zaujmout, bavit a stát se oblíbenou reklamou. Pár takových určitě každý znáte.
Jelikož pracuji v oblasti internetové reklamy, jsem často zklamaný z některých reklam, kdy z reklamy čpí, že jsou to vyhozené peníze!
Tak tedy nejdříve k té nejhorší reklamě, kterou znám. Nedávno jsem psal na idnes.cz o tom, že reklama Poštovní spořitelny na propagaci značky ERA, je ta nejhorší možná reklama za poslední dva roky. Autor klipu na ERA spořitelnu asi při tvorbě scénáře a klipu spal nebo kouřil trávu. Schválně, kdo z vás čtenáři po dokola opakovaném klipu v médiích na značku ERA, dnes na 100% víte, co to vlastně ERA přesně je? Já jsem to dodnes z TV klipu a z internetových bannerů společnosti Poštovní spořitelny nepochopil. A když zamýšlený cíl reklamy nepochopí průměrný človíček, kterým jsem, tak je na té reklamě v jejím komunikování a obsahu něco špatně! Předpokládám, že cílem spořitelny je vysvětlit zákazníkům, že název „Poštovní spořitelna“ končí a nově se budeme jmenovat ERA. Ale co je, kdo je a proč je ERA – se z reklamy nikdo nedozví.
Tak a teď k nejlepší reklamě, kterou jsem za poslední dva roky viděl. Je trochu drsná, ale totálně sdílná a zapamatovatelná. líbí se mi na ní to, že bez „nudné vaty“ prezentuje zcela zřetelně své poslání. Ten klip v TV i na internetu říká asi toto: „…když ti teče krev při čištění zubů, potřebuješ naší paradontax pastu…“
Super na této reklamě je, že nelže, zvěstuje realitu, ukazuje na problém a nabízí řešení problému! Dobrá reklama neřeší virtuální problém, ale opravdový problém konkrétních lidí!
Nevím jestli ta pasta fakt zničí problém dásní, ale koupím si už jen z toho pocitu strachu, který reklama u mě vyvolala. Strachu nebo odpovědnosti?
Klip můžete vidět zde
Přečteno 33 927×
Přečteno 26 263×
Přečteno 23 495×
Přečteno 21 455×
Přečteno 17 443×