Odpovídáte na názor ke článku Komposťáci - vandalové nebo zdravotní policie?.
Komposťácký Web Marketing (KWM)
Chcete zvýšit návštěvnost svých internetových stránek? Pozvěte si bratry komposťáky. Návštěvnost vašeho webu vyletí raketově vzhůru, diskuse ožijí a ještě na tom vyděláte.
Přepište dějiny webového marketingu, přerušte spolupráci se svým konzultantem, zapomeňte na optimalizaci pro vyhledávače a nečtěte rady o moderním webdesignu! Objevil jsem novou revoluční metodu, která vám zajistí vysokou návštěvnost vaší internetové prezentace. Nezáleží na tom, zda provozujete virtuální květinářství či nabízíte pohřební službu. Metoda spolehlivě funguje pro libovolný server na českém i zahraničním internetu.
Komposťácký Web Marketing (KWM)
Nedávno jsem vás informoval o partě podivných existencí pod hlavičkou Kompost.cz. Scházejí se v diskusním fóru, kde spřádají své temné plány. Jedná se o skutečné a žijící osoby. Každý správný komposťák navíc disponuje širokou škálou IP adres i virtuálních identit.
Jedna návštěva komposťáka je jako deset náhodných návštěv normálních uživatelů. Přivedu vám na web 5 kompostérů, kteří dohromady vytvoří návštěvnost větší než IDNES. Stovky jejich identit dokáží vytvořit skutečně žhavé diskuse.
Mnou navržený model má však jedinou chybičku. Po návštěvě komposťáků vznikají na serverech nesmyslné ohlasy či fotomontáže. Musíme si ovšem uvědomit, že při každém vložení ohlasů se načítají reklamní proužky. Jestliže na webu prodáváte reklamní plochu, budou vám komposťáci každým kliknutím přispívat na vaši novou jachtu.
Původně negativní činnost komposťáků se tak náhle stává vítanou a užitečnou. Například já svůj článek odešlu a zítra si půjdu koupit nový počítač. Budou-li se komposťáci hodně snažit, nebudu zřejmě troškařit a investuji do vybavení svého bytu. Už dlouho si vyhlížím krásný LCD televizor za 100 000 Kč.
Optimalizace stránek
Podrobně jsem analyzoval diskusní fórum i akce komposťáků a došel jsem k závěru, že je nutné každou stránku optimalizovat. Přilákat komposťáky na web není vůbec složité. Stačí si z nich udělat legraci, kritizovat je, nařknout z propagace fašismu anebo se zamýšlet nad jejich inteligencí. Taková optimalizace je však vhodná výhradně pro zvýšení návštěvnosti na krátkou dobu.
Větší efekt má přítomnost klíčových slov DarkMaster a MedvídekPů na stránkách u nichž chcete návštěvnost zvýšit. Oni si k vám už cestu najdou sami.
Jsou užiteční!
Nová metoda KWM mi ukázala, že jsou komposťáci velmi užiteční. Zvyšují čtenost článků a počet zobrazení reklamních proužků. Ve srovnání s jinými metodami je Komposťácký Web Marketing levný a vysoce účinný. Proto bych jej doporučil každému, kdo plánuje zvýšit návštěvnost svých stránek. Dovedu si představit, že za pár let bude KWM zahrnutý i v rozpočtu firem a stane se nedílnou součástí webového marketingu.