Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Active24: maličkost, která potěší.

  • 12. 4. 2008 20:36

    Kvakor (neregistrovaný)

    Czechia (hostingova odnoz Zoneru) ma neco podobneho uz nejakou dobu. Jine firmy to same resi pres ICQ nebo Skype. Ale v kazdem pripade je to velmi uzitecna vec, obzvlast proto, ze muzete zkopirovat chybove hlasky a poslat je.

    Kdezto u nekterych firem, ktere maji na podporu jenom telefoni linku (nekteri hnusaci, jako UPC, dokonce placenou), je obcas problem vubec se dostat k cloveku, ktery tomu rozumi. Navic vetsina pouziva pri vyckavani jen zakladni melodii ustredny, ze ktere by po nejake chvily zesilel i zcela dusevne zdravy clovek.

    Obcas si u toho pripadam jako Al Bunda ze serialu Zenaty se zavazky, v tom dile kde kupoval cerpadlo (myslim, ze palivove) do sveho Dodge ... ten pri obednavani pres telefon dokonce usnul unavou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).