Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Active24: maličkost, která potěší.

  • 15. 4. 2008 0:16

    Tomáš Král (neregistrovaný)

    No služba je to fajn... Ale...
    Něco už jsem s Active24 zažil... Za poslední roky jsem tuto komunikaci využíval nespočetněkrát (posílání chatu na mail mají tusím tak půl roku).
    A ted to zmiňované ale...
    1, služba je to fajn pokud se vám na ten chat někdo připojí a nečekáte 20 min aby jste se pak dozvěděli že na vás asi nikdo nemá čas.

    2, pokud už se nekdo připojí - tak se opravdu snaží vám pomoci, ale jak už někdo zmiňoval, je to o lidech. Mnohokrát jsem natrefil na člověka který si nedokázal za hodinu poradit i s naprostou banalitou.

    3, pokud se někdo připojí a snaží se vám pomoci tak se také může stát že se spojení přeruší a chat vypadne - at už z zdůvodu odpojení internetu, nutnosti restartu, nebo čehokoliv jiného. A pokud se pak znovu připojíte zpravidla se vás ujme někdo jiný a musíte celý problém řešit znovu - a to někdy při hodinovém vysvětlování (u pomaleji chápajících jedinců) není zrovna příjemné.
    Tohle se vám třeba u ICQ nestane.
    Je to nevíhoda, ale občas se promnění i ve výhodu :-)
    Řešil jsem s jedním pracovníkem jejich podpory adresu domény 3.řádu - u active24 se po založení zobrazují jako domena.cz/neco
    ale potřeboval jsem aby byla adresa neco.domena.cz
    Po 10 minutách čekání na připojení jsem musel skoro hodinu vysvětlovat co vlastně potřebuji. Po hodině se chat přerušil (už nevím z jakého důvodu) musel jsem se tedy přihlásit znovu a ujal se konverzace jiný člen podpory a ten to vyřešil během 5 min.
    Je to prostě o lidech.... Podobných případů jsem u active24 zažil možná i desítky...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).