Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku CPC reklama: jak generovat ztrátu snadno a rychle.

  • 22. 1. 2008 13:30

    Martin (neregistrovaný)

    Procento z obratu je v oboru služeb nesmysl. Oni nemají žádnou kontrolu nad tím, jestli máte správné texty na webu a jestli třeba neodrazujete dohozené návštěvníky nějakou otravnou registrací.
    Za podíl z obratu se dá dělat jen full-service služba - my se KOMPLETNĚ postaráme o váš web, vy o svůj business.

    Jenže pak se většinou jede půl na půl. To by se vám asi taky moc nelíbilo.

    Co vám vadí na modelu "my vám nastavíme reklamu s použitím všech našich zkušeností, které rozhodně nemáte a bude nám to trvat pět hodin měsíčně, které stojí 5000,-"? Vy mu nevím proč říkáte "dejte nám prachy a my je utratíme". Vždyť úplně stejně funguje i offline reklama. "Co nejefektivněji utratíme váš reklamní rozpočet". A žádné prokliky a konverze se neměří, protože to ani nejde.

    Přínos toho, že to dělá třetí strana je práve v know-how, které do efektivní reklamy vnese. Že mnoho firem žádné know-how nemá a jen zběsile utrácí, to už je jiná. Ale i to je známo z offline světa, kdy reklamky vymýšlejí úplně stupidní projekty.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).