Odpovídáte na názor ke článku CPC reklama: jak generovat ztrátu snadno a rychle.
Procento z obratu je v oboru služeb nesmysl. Oni nemají žádnou kontrolu nad tím, jestli máte správné texty na webu a jestli třeba neodrazujete dohozené návštěvníky nějakou otravnou registrací.
Za podíl z obratu se dá dělat jen full-service služba - my se KOMPLETNĚ postaráme o váš web, vy o svůj business.
Jenže pak se většinou jede půl na půl. To by se vám asi taky moc nelíbilo.
Co vám vadí na modelu "my vám nastavíme reklamu s použitím všech našich zkušeností, které rozhodně nemáte a bude nám to trvat pět hodin měsíčně, které stojí 5000,-"? Vy mu nevím proč říkáte "dejte nám prachy a my je utratíme". Vždyť úplně stejně funguje i offline reklama. "Co nejefektivněji utratíme váš reklamní rozpočet". A žádné prokliky a konverze se neměří, protože to ani nejde.
Přínos toho, že to dělá třetí strana je práve v know-how, které do efektivní reklamy vnese. Že mnoho firem žádné know-how nemá a jen zběsile utrácí, to už je jiná. Ale i to je známo z offline světa, kdy reklamky vymýšlejí úplně stupidní projekty.
Přečteno 55 000×
Přečteno 54 918×
Přečteno 52 743×
Přečteno 52 419×
Přečteno 52 221×