Odpovídáte na názor ke článku CPC reklama: jak generovat ztrátu snadno a rychle.
Těch možných modelů je více. Tvůj "problém" je v tom, že už se v tom (asi tedy) vyznáš a máš to už (asi tedy) nějak slušně nastavené. To je ale (pro nás bohudík) naprosté minimum lidí, v podstatě všechny PPC kampaně, které jsem za svůj život viděl (a bylo jich přes stovku) byly nastaveny blbě, a průměrné CTR se u nich vždy pohybovalo pod 1 procento a ceny byly také značně nesmyslné. Takže pro mnohé z nich je jakékoliv nastavení s jakýmkoliv modelem pravděpodobně lepší, než to co mají nyní. Takže tam mě přijde způsob "my vám dáme 5 hodin času našeho PPC experta na začátku plus 4 hodiny měsíčně a vy nám dáte třeba á 500 Kč" naprosto v pořádku, samozřejmě ovšem dodáváme detailní statistiky, kde si dotyčný může ověřit, jestli mu to přineslo více než kolik jej to stálo a tak přinejhorším vyhodí 2 tisíce (ale ještě jsem to nezažil a kdyby to nastalo, tak bych dotyčné firmě asi dal z vlastní kampaně jednou tolik reklamy).
V případech, kdy už se někdo o PPC kampaně stará máme takovou speciální nabídku - náš PPC expert se koukne na nastavení kampaní ZDARMA a ZDARMA řekne, jestli to podle jeho názoru má smysl či nikoliv.
Každopádně tak jak jsi to popisoval tak mi přijde, že ještě nějaké vylepšení tam půjde a dokonce mi přijde, že se ve výsledku strašně pleteš, právě proto, že vycházíš ze špatných premis a špatného nastavení PPC kampaně. Nicméně rozhodně a s tím je třeba souhlasit a je třeba to desetkrát podtrhnout - je třeba měřit efektivitu (a nejenom PPC reklamy, ale všech ostatních nákladů a to nejen reklamních) a u internetové reklamy to právě jde celkem spolehlivě a přesně (narozdíl právě prakticky od všech ostatních nákladů). Mimochodem - neznám žádnou firmu kromě nás, která používá už nové měřícící kódy u analytics a má opravené jeho chyby.
Přečteno 55 000×
Přečteno 54 915×
Přečteno 52 743×
Přečteno 52 417×
Přečteno 52 219×