Odpovídáte na názor ke článku Nesnáším velké firmy a dnes to odnese HP.
Taky s tebou soucítím. Mám bohužel podobné zkušenosti ne sice z HP ale z jiného molocha. Nevím co je dnes za módu všechno řešit elektronicky. Mám podobný problém s jedním z mých webů, kde jsem měnil registrátora. Napíšeš někam dotaz, přijde ti odpověď "udělej si to přes webové rozhraní". Pak zjistíš, že to nejde, protože někde došlo k technické chybě a doména je sice oficiálně převedena, ale ještě není v systému. Na telefonní podpoře registrátora ti to nikdo nebere, protože polovinu operátorů propustili, aby ušetřili peníze za mzdy. A tak 2 dny strávíš tím, že se snažíš vyřešit takovou prkotinu jako je nastavení DNS záznamů.
Aspoň že k podobnému problému dochází naštěstí jen maximálně 3x za rok:).
Přečteno 55 001×
Přečteno 54 918×
Přečteno 52 743×
Přečteno 52 423×
Přečteno 52 223×