Odpovídáte na názor ke článku Nesnáším velké firmy a dnes to odnese HP.
A to já zas nesouhlasím.
Ano, chápal bych peskování nad tím, že jim nefunguje systém pro zalogování do on-line systému.
Ale jestli něco fakt nechápu, tak proč když si objednám 60 licencí do Cisco Call Managera, tak mi přijde odněkud z Irska 6 ks velkých obálek (o něco větší než formát A4). Obálka je to velmi kvalitní, bytelná ... jak kdyby v tom měly přijít originály akcií.
Obálka se roztrhne, z toho vypadne CDčko, v igelitu zalepený knížky s popisem mezinárodní záruky, oznámění o nevímčem a prohlášení o shodě s nevím čím. To všechno samozřejmě ihned končí jako nepotřebné v koši.
A jediný užitečný je tam list papíru formátu A4, na kterém je spousta písmenek a taky jeden kód. Ten se zadá na web cisca do formuláře, vygeneruje se file a ten se stáhne a nahraje co CCM.
Jako sorry, ale ekolog pláče, příroda pláče, finanční řiditel pláče.
Proč to všechno drahé plýtvání? Vždyť by mohl přijít email s el. kódem.
Takže já HP za tenhle přístup tleskám. A přeji, aby jim to i fungovalo.
Btw, i to schovávání přímých kontaktů dává smysl.
Ono zkuste něco řešit, když vám do toho bude volat kdejaký trubec, který doslova otravuje s něčím, co by si mohl vyřešit sám a nebo by to měl řešit s někým jiným.
Systém fronty s trouble tickety, kterou pak někdo odbavuje a zpětně volá zákazníkům ... k nezaplacení.
Zrovna HP mě docela příjemně překvapilo, když jsem sháněl info k jedné tiskárně. Vyplnil jsem dotaz na web a volali mi nazpět prakticky obratem. Až jsem je podezříval, že vyplněním formuláře to už vytáčí číslo a automaticky to spojuje nějakýmu telefonistovi do sluchátek.
Poslední poznámka. Skutečně významný zákazník svého obchodníka i s přímými kontakty má. Alespoň u většiny firem to tak je.
Přečteno 54 993×
Přečteno 54 899×
Přečteno 52 723×
Přečteno 52 404×
Přečteno 52 203×