Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Práce se SAPem změní vaši firmu uvnitř.

  • 18. 9. 2007 8:04

    Kopecký (neregistrovaný)

    Vzhledem k tomu, že k této záležitosti mám co říci, neboť jsem z nákupu a mám na starosti SAP, tak bych rád uvedl, že pochopitelně v některých případech může být taková objednávka nepřiměřeně dlouhá, ale to jen na první pohled, protože objednávka i jednoho kusu za 1 halíř představuje návrh kupní smlouvy, která musí splňovat jak podle našich interních, tak i podle všeobecně platných právních předpisů různé požadavky na obsah a formu takového dokumentu. Jen tak mimochodem - součástí objednávky by měly být i další dokumenty jako např. všeobecné nákupní podmínky apod. Řešením by mohl být i tisk v co nejmenších fontech, ale nevím, zda by to dotčené strany uspokojilo. Další způsob řešení - použití elektronických objednávek závisí na používání elektronického předpisu obecně a ruku na srdce, není to dosud dostatečně zažité.
    Elektronické odvolávky používáme řadu let a pokrývají v současnosti více 97% našeho celkového objemu nákupu.
    Jen část dodavatelů všeobecného nákupu používá elektronické katalogy a v takových případech dostává i elektronické odvolávky.
    Praktickou možnost používání elektronického přenosu dat ze SAPu i u objednávek a smluv s následným strojním zpracování systémy dodavatele jsme si úspěšně vyzkoušeli, ale dříve než se to začalo používat, dodavatel změnil svůj výpočetní systém a zatím nemá možnost s těmito daty pracovat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).