Odpovídáte na názor ke článku Navrcholu.cz - pohled zevnitř.
Dnešní Navrcholu a Toplist jsou dva zcela odlišné weby, s různým obchodním modelem i reálnou využitelností. Srovnávat dnešní Navrcholu s Toplistem může jen ten, který si pamatuje Navrcholu jen z dob před čtyřmi lety.
Reálnější srovnání by však bylo s Google Analytics. Nejde o příjmy ani návštěvnost, ale o využitelnost pro klienty z ČR. Navrcholu má oproti Analytics pouze dvě výhody - je v češtině a umožňuje zobrazovat žebříčky. Jinak už oproti "standardu", který nabízejí Analytics, výrazně pokulhává. Stejně tak ostatní české komerční systémy typu Observeru nebo Emerite.
Základní charakteristika: podnikatel v internetových médiích. Čím vším už jsem byl a občas ještě jsem: zakladatel Internet Info, šéfredaktor Lupa.cz, vedoucí projektu Dobrý web, aktivista ve SPIRu a CZ.NICu. A trochu taky ústavní právník, ale na to v tomhle blogu nedojde.
Přečteno 73 889×
Přečteno 49 006×
Přečteno 46 481×
Přečteno 37 565×
Přečteno 36 436×