Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Navrcholu.cz - pohled zevnitř.

  • 29. 11. 2006 16:06

    David Špinar (neregistrovaný)

    ... pokračování ...

    Jistě, pokud někdo chce jen pár dat o své návštěvnosti, může využít Toplist, Navrcholu nebo třeba PHPMyVisites. Tato data jsou však pro reálné využití naprosto k ničemu. Tyto systémy neslouží jako zpětná vazba pro měření efektivity reklamních kampaní nebo realizaci konverzního marketingu.

    Pokud měřící systém neumí zachovat informace o tom, kdo, jak a co na webu dělá, ale pouze tato čísla agreguje, nestojí v tomto ohledu za nic. Žádný český měřící systém vám nepoví, kolik procet uživatelů, kteří přišli z nějaké placené reklamy, skutečně došli k objednávce. A pokud to nebudou umět, je nějaké "špičkování" ohledně návštěvnosti či úspěšnosti spiše k smíchu. Nikdo, kdo pak statistiku návštěvnosti reálně potřebuje, stejně tyto systémy využít nemůže.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).